(022) 310-011, 310-171
LIVE: TV ( web ) | Radio
VESTI: Dobrovoljno davanje krvi u četvrtak 28. maja u Staroj Pazovi, ispred zgrade Opštine • Odnošenje kabastog smeća: subota 30. maj iz Nove Pazove, Vojke i Krnješevaca a prve subote u junu iz Podunavlja • Broj zaraženih u Srbiji od Covid 19 je 11.193, u poslednja 24 sata preminula je jedna osoba, izlečeno 5.920 osoba • Roditelji neće plaćati vrtić tokom epidemije • IZBORI 2020: OO SNS saopštava da "Zajednica Srba" obmanjuje građane da je na zajedničkoj listi sa SNS-om • Produžen rok za prijavu upisa dece u vrtić na teritoriji opštine Stara Pazova • Program RTV Stara Pazova u digitalnoj ponudi operatera Supernova na poziciji 649 i 29 i IPTV-a na poziciji 545 • VREME: Oblačno sa kišom i grmljavinom, uz sunčane intervale, temperatura od 9 do 17 stepeni
Info 11.05.2020.
Stara Pazova
Počeli sa radom šalteri u policijskoj stanici

Šalteri u policijskim upravama i stanicama, na kojima građani mogu podneti zahteve za izdavanje ličnih dokumenata i obaviti druge poslove iz nadležnosti MUP-a počeli su danas sa radom.

Građani na ovim šalterima mogu da obave poslove prijave prebivališta i boravišta građana, podnesu zahtev za izdavanje ličnih karata, pasoša, vozačkih dozvola, registracije vozila, oružja, državljanstva, kao i da podignu ta dokumenta.

Uprava za upravne poslove preporučuje građanima da zahteve za prvu registraciju i promenu vlasništva vozila, promenu podataka upisanih na saobraćajnoj dozvoli i druge zahteve vezane za registraciju vozila policijskim stanicama i upravama šalju preporučenom poštom.

Spisak dokumentacije potrebne za ove poslove građani mogu naći na sajtu Ministarstva unutrašnjih poslova, a uz dokumentaciju potrebno je dostaviti i kontakt telefon podnosioca zahteva, preko koga će biti obavešten o terminu za uručenje dokumenata.

Registracione nalepnicame za vozila će se do 1. jula 2020. Godine, izdavati isključivo na tehničkom pregledu vozila.

Građani, kao i ranije, termin za podnošenje zahteva za ličnu kartu i pasoš mogu zakazati preko portala eUprava, a lična dokumenta kojima je istekao rok važenja za vreme vanrednog stanja, važiće do okončanja postupaka i donošenja odluka po zahtevima za izdavanje ličnih dokumenata, koji budu podneti u roku od 30 dana od prestanka vanrednog stanja.

Prijavu prebivališta za novorođeno dete roditelji, sa skeniranom dokumentacijom i drugim potrebnim podacima, mogu podneti elektronskim putem na imejl drzavljanstvalk.odsekuup@mup.gov.rs.

Ministarstvo unutrašnjih poslova ističe da je prilikom posete policijskim upravama i stanicama potrebno poštovati propisane mere zaštite.